תוכנה להורדת רינגטונים

Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים !

Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים  פשוטה ומתקדמת חינם  למערכת ההפעלה אנדרואיד. תוכנה זאת יכולה לעשות כל דבר שאתה עשוי להזדקק מאפליקצית רינגטון
במיליוני צלצולים לבחירה .
Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים להורדה חינמית ישירות לטלפון החכם שלך .
הקצאה לאנשי קשר או פעולה נכונה בתוך האפליקציה ( הגדרה כצלצול ברירת מחדל, התראת SMS , צליל אזעקה , או צלצול לאיש קשר או קבוצה מסוימת של אנשי קשר) .

 Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים יש בה מיליוני רינגטונים בחינם זמינים בבחירה שלך . אתה יכול בקלות למצוא אתרינגטון המבוקש על ידישם מסלול או שם אמן, או לדפדף ברשימות של תרשימים מוזיקליים לאומיים כדי לקבל מושג מה מוסיקה שאתה רוצה לשמוע בכל פעם שמישהו קורא חכם אנדרואיד שלך, שולח לך הודעת SMS . אם אתה רוצהמנגינה עליזה כדי להעיר אותך בבוקר, פשוט למצוא משהו בקול רם וטוב מספיק  .

רוצה צליל מגניב הודעה ? רק לבחור התראות SMS ולבחור מתוך וריאציות רבות של לחיצות , שומט , חריקות , סדקים, כתמים , טבעות, להיטים , אגרופים או צלילים מוזרים כל מה שהיית רוצה להשתמש בו כדי לשעשע את עצמך או את החברים שלך  כל זה ב Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים .

 אתה יכול להתאים אישית את אוסף רינגטון באמצעות  Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים אנדרואיד ולכן כל אנשי הקשר שלך היה נשמע בהתאם. עבודה, חברים , בני משפחה - תן להם להישמע בנפרד !
יש הרבה כיף עם האפליקציה Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים   בחינם הטובה ביותר שקיימת בשוק !

להורדת  האפליקציה Audiko ringtones תוכנה להורדת רינגטונים לחץ על הקישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה